Coca-Cola lubi QR kody.

Data dodania: 2011-11-15 12:34

Koncern Coca-Cola co raz częśćiej używa QR kodów do promocji swojej marki.

QR kody pojawiły się na nowych puszkach z kampanii Coke Sound Up przeprowadzonej w Niemczech: po zeskanowaniu kodu z puszki, uzytkownicy przenoszeni są bezpośrednio do portalu Coke Music.

 

                          

 

Inna kampania ma na celu promowanie nowej świątecznej maskotki Coca-Coli. Po zeskanowaniu QR kodów, które znajdują się na kubkach 7-Eleven, użytkownik pobierze aplikację-grę na iPhona i i Pada Snowball Effect by Coca Cola. Użytkownicy, którzy zdobyją najwięcej punktów mają szansę na wygranie świetnych nagród w tym iPadów oraz wycieczkę na Arktykę.

Cała akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, fundację która wspiera ochronę niedźwiedzi polarnych i ich środowiska naturalnego. Aplikacja Coca-Coli przenosi uzytkowników również na stronę WWF,  gdzie mogą  przekazać środki finansowe na rzecz ochrony niedźwiedzi polarnych. Coca-Cola wspiera ochronę niedźwiedzi polarnych od 1993 roku, kiedy to zwierzę zaczęło się pojawiać w animowanych reklamach producenta, szczególnie w okresie przedświątecznym.